connyenjean-noorwegen2022.reismee.nl

Dag 2; Wohnmobilpark Haltern am See - Vejle

Onze “ingebouwde” wekker staat nog geprogrammeerd op 5.30 uur, maar dit keer toch nog een keer omgedraaid. Dat is het fijne van vakantie, alles kan en niets moet.

Na een lekker ontbijtje draaien we rond 8.30 uur weer de snelweg op. Dit keer is het niet druk en geen regen. Het is de bedoeling om vandaag zo veel mogelijk kilometers te maken.

Uiteindelijk gaan we rond 17.30 uur weer op zoek naar een camperplaats. We hebben dan 575 km gereden. We realiseren ons nu dat je met een camper beduidend minder afstand rijdt, dan met een auto. Je rijdt langzamer en neemt meer pauze. En ja, dat is natuurlijk de bedoeling van vakantie.

In totaal hebben we nu 770 km gereden en zijn inmiddels in Denemarken beland. We staan nu op een camperplaats aan de haven in Vejle.

Volgens de navigatie moeten we nog 249 km rijden tot aan de veerboot. Als we morgen geen files etc. hebben, dan hopen we rond de middag in Hirsthals te zijn.